Rapport fra grisefesten i Lågen 20. juni

25 deltok på festen i år, og som vanlig nøt vi nydelige skinker levert av  Høvikveien Kjøtt og Kolonial. «Gunnar Grill» og hans medhjelpere grillet skinkene i flere timer, og vi fikk servert saftig og mørt kjøtt. Hyggelig sosialt samvær i fantastisk sommervær til ut i de små timer.

Et vellykket arrangement 

Edith Skarpsno

Skroll til toppen