25 deltok på festen i år, og som vanlig nøt vi nydelige skinker levert av Høvikveien Kjøtt og Kolonial. «Gunnar Grill» og hans medhjelpere grillet skinkene i flere timer, og vi fikk servert saftig og mørt kjøtt. Hyggelig sosialt samvær i fantastisk sommervær til ut i de små timer.




Et vellykket arrangement
Edith Skarpsno